MapleStory Finger Point

fredag 11 februari 2011

Vilket ryck jag fick :O


Igår när jag slutade för dagen på ICA, så fick jag ett sms från flickvännen Caroline.
Det stod “Kom hit och busa med mig!” och det påminde mig att jag börjar ju sent
imorgon (fredag). Så jag skickade tillbaks att jag åker nudå. Och hon blev något
chockad för hon skojade ju bara.

Så nu har vi fått myst från igår tills idag.
Fast eftersom jag ska jobba idag så åkte jag inte med henne och jobba inatt.
Så jag sov som en stock, och när alarmet gick igång halv fem så vakna jag
inte ens. Fick höra av Carolines mamma på morgonen sedan att ena katten
Sessan hade hoppat upp till mig och undrat vad det var som pep.
Men jag hörde ingenting, helt borta.

IMG_0217[1]

Igår förresten gjorde vi goda pannkakor och jag fick vara den som stekte.
Jag har gjort det engång innan men resultatet visade annat. Rena mästaren ju.
Japp nu ska man allt vara stolt över sig själv Ler med tungan ute

IMG_0219[1]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar