MapleStory Finger Point

torsdag 10 mars 2011

FRANSK VARMHUND! <3


Dem senaste dagarna har jag bara suttit vid datorn och spelat spel större delen av dygnets alla
timmar och det är för att fördriva tiden som sjukling. Då jag väntar på ett svar ifrån affären jag borde
ha hört något ifrån. Jag hörde av mig till min SIUS i måndags och sa att jag inte hade fått något
mail eller något ifrån stället, och hon skulle ta kontakt med dem för att jag sedan skulle få
min chans att visa vem jag är osv. För det går så mycket smidigare när hon löser det.
Men denna gången verkar det som hoppet om just den butiken är ute, eftersom jag
inte fått hört nått. Men det får man inte hänga läpp för, upp med hakan och leta
vidare som man alltid fått göra. Här under har ni min måltid igår.

IMAG0317

IMAG0319

Jag ska nu åka iväg till flickvännen idag igen. Och det passade jätte bra att jag åkte dit idag.
För mitt busskort tar slut efter idag. Det betyder att jag sparar några dagar och det är i slutändan
pengar för min plånbok. Så detta blir super! Något som är väldigt snällt också, är att flickvännen
hämtar mig i Herrljunga istället för att jag ska köpa en biljett till “staden” Vara.

Vet inte hur länge jag stannar, men tror det blir söndag så som min packning ser ut nu.
Jaja ska sticka nu annars missar jag tåget, ska köpa en fransk varmhund innan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar