MapleStory Finger Point

tisdag 8 mars 2011

Tack Suss :)


Tidigare idag kom jag in på en kompis blogg.
Hon hade skrivit att hon sett filmen “Älska mig” och att man kunde se den på en länk.
Länken var till Youtube, och jag såg hela filmen i 6 delar och filmen var riktigt bra.
Speciellt i Full-HD som jag gillar. En film som man snyftade lite till, lite mer än
jag redan gör som en sjukling.

untitled

Jag har under dagen spelat lite HoN (Heroes of Newerth) och ätit lite mat.
Dock så har inte min aptit varit i sin högsta grad om man säger så.
Och huvudvärk kommer och går sådär. Så jag undrar hur länge
jag behöver vara i detta tillståndet.

Nu får det bli mer Heroes of Newerth för jag orkar inte tänka på nått egentligen.
Fick en fråga för några dagar sedan om vad som egentligen har hänt på min praktikplats.
Men får skriva ut allt när orket finns. Kommer nog ett nytt inlägg om det snart ska ni se.
Tack Suss för att du länkade mig vidare till filmen. Gör desamma till er som inte sett
filmen ännu. Klicka här!

1 kommentar:

  1. Inga problem :) Helt klart en film värd att se! Kul att du gillade den :)

    SvaraRadera