MapleStory Finger Point

tisdag 8 mars 2011

Telefonsamtal, SMS och NU BLIR DET HON!


Nu har jag inte bloggat på näst intill en vecka.
Men på morgonen i fredags så åkte jag iväg med direkt bussen från Göteborg till Vara.
Min blogg får lite hål i sig med att inte bli uppdaterad då jag är iväg men det får man räkna
med då man läser min blogg. Jag gillar att blogga men jag gör det när det finns tid och
ork, därför har det inte blivit några inlägg dem senaste dagarna.

En rätt kul grej hände precis förresten.
För två nätter sedan så drömde jag om mitt ex och det var helt okej.
Var roligt att få träffa hennes lilla syster, deras mamma och deras låsas pappa.
Det var först lite stel stämning men efter en stund förstod dem att det är ju samma
gamla Jocke som alltid, och det blev allt mer naturligt att vara sig själv och inte
spela nån man inte är. Drömmen kändes väldigt verkligen och den var rätt knepig
drömmen i sig, men ska inte ta hur den var här på bloggen haha.

Saken som är lite kul är att idag hörde mitt ex av sig via SMS och det är alltid
roligt att få växla ord med henne. Men fick pratat en liten stund för att hon inte orkade
att sitta och SMSa medan hon satt på café med en kompis. Mitt ex och jag skiljdes ju åt
som vänner och det känns inte alls jobbigt eller konstigt att vi har kontakt idag, så det är ju jätte bra.

Hon hade suttit vilket fall som helst i skolan och skrivit ner vilket datum det var idag.
Och kom ihåg att idag hade vi haft tre år tillsammans, om vi fortfarande hade varit tillsammans.
Hon tyckte tiden har gått skit snabbt, medan jag tyckte tvärtom. Alltså mega sakta, men jag
upplever det nog så för att jag har hunnit med så mycket på denna stunden som har gått.
Sedan så är det nog mestadels för att jag vill så mycket men att tiden inte riktigt rullar
på så fort som jag vill. Och då tänker jag på mitt förhållande jag har nu med alla bitar.
Såsom flytta tillsammans och tjäna pengar och föröka sig ^^

Och apropå barn så pratar jag och Caroline massor om det steget.
Vi har pratat om vilka namn vi tycker är fina och kommit fram till två jätte bra namn.
Ett tjej och ett kill namn är vi jätte bra överens om iaf och dem är riktigt fina.
Men vet inte om jag ska skriva ut det på bloggen, eftersom dem flesta är
i en ålder då man bör skaffa barn för att fortfarande vara en ungförälder.
Så jag håller det hemligt för bloggen och fortsätter dagdrömmer.

Nu ska jag ladda ner avsnitt av Naruto och Bleach om det finns.
Så ha d så gött så hörs vi av alla mina trogna läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar