MapleStory Finger Point

måndag 14 mars 2011

Mamma jag hade rätt ändå!


Jag sa för väldigt många år sedan en sak som fick min mamma att
skratta och ex antal personer hon har berättat det om. Men jag hade
såååååå himla rätt tillslut!

Jag sa att det fanns en del två utav filmen Titanic men jag menade nog,
den versionen då det var en dokumentär om filmen och att filmen började
precis efteråt. Eftersom att jag inte kände igen början av filmen så trodde
ju jag att det var en annan version av Titanic och att det var Titanic II.

Men nu har den faktiskt kommit ut såg jag tidigare idag.
Så här har ni bilden från affischen på filmen!

titanic-2_135220005_137240773

Ajuste jag glömde och skriva en sak i mitt tidigare inlägg!
När vi hade varit ute på vårat äventyr förut så skulle vi gå från
bilen till porten. Då gick vi bland en massa löv och Caroline blev
lite rädd och sa såhär “Åhh det såg ut som en råtta, men det var
nog en röv. Nej! Jag menar ett löv”. Då skrattade vi en hel del.

Nu har vi sett filmen Instängd 2 och den första filmen var faktiskt bättre.
Men man förstod en sak i slutet av tvåan som var rätt intressant. Ska inte avslöja
något för er som vill se filmerna. Men dem är ändå sevärda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar