MapleStory Finger Point

tisdag 15 mars 2011

Nyfiken till max!


Vaknade då flickvännen skulle iväg och jobba.
Så nu sitter jag här och tänkte blogga lite.. Fast nu ljög jag faktiskt.
Jag ligger ner i hennes säng med hennes bärbara dator som jag tycker
funkar helt okej, även om det inte är någon värsting dator.
Men funkar helt ypperligt för att blogga, kolla hemsidor
och dylikt, däremot är det ingen speldator precis.
Och där skär det sig för Caroline som gärna
vill spela Elder Scrolls Oblivion.

Hennes intresse för att spela det spelet har sjunkit då man måste spela
på den sämsta grafiken på spelet. När hon är van vid den bästa hemma hos mig.
Nog om spel, för jag har en sak jag är jätte nyfiken på.

Varför jag bloggar nu är för att jag såg att flickvännen hade fått en fråga.
Så jag länkade vidare min frågelåda för att få fler intressanta frågor på bloggen.
Jag brukar ibland få riktigt bra frågor men även lite mer halv seriösa sådana också.
Men det är alltid roligt att se vad folk är intresserade utav och vad dem undrar om.
Det finns ju en förklaring och svar till det mesta, men grejen är att man ska våga
fråga personen om sånt också.

Den bästa saken med frågelådan är att man kan svara anonymt om man inte
vill skriva ut sitt namn. Och då är det helt omöjligt för mig att gissa ut vem det
är som har skrivit frågan.

Apropå frågor så övergår jag till kommentarer.
Den senaste kommentaren jag såg var, fin blogg om jag inte minns fel.
Roligt att folk trivs på bloggen och att dem flesta stannar kvar som läsare.
Jag vet inte om jag ligger på runt hundra per dag längre, men borde göra det
snart igen tycker jag. Eftersom mina inlägg i snitt per vecka har ökat igen
(plus till mig). Tidigare skrev jag ju tre per dag en period och det är snittet
för en aktiv och bra blogg för dem som gillar att läsa bloggar där det händer
mycket, vare sig det är vardagliga problem eller aktiviteter.

Nu känner jag att det bara är en massa dösnack men det är skönt att få
skriva av sig. Fråga mig gärna vad som helst, för jag besvarar alla frågor
så gott jag kan (även dem oseriösa frågorna).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar