MapleStory Finger Point

tisdag 15 mars 2011

Längtan blir större och större!

 

Under den senaste tiden sedan mitt tidigare inlägg så kollade jag på ett klipp från Blizzard.
Blizzard är spelföretaget som har gjort Diablo trilogin, WarCraft trilogin, StarCraft spelen,
World of Warcraft m.m.

Klippet var ungefär en halvtimma skulle

jag gissa på och var väldigt intressant hur dem har
gått från ett litet företag, där företaget knappt gick runt. Till att ha vunnit Game of The Year
ett antal gånger nu. Och har tagit spelindustrin till en helt ny nivå efter genombrottet med
World of Warcraft bl.a

Jag har länge väntat på Diablo III och fick syn på en ny sak jag inte skådat från den lilla
infon jag fått från spelet. Denna figuren under denna texten heter Dungeon Seeker och
samlar på sig värdefulla saker i grottor osv. Han har väldigt ovanliga och bra och sällsynta
saker som han hittat. Saken är den att jag läste snabbt att den är riktigt svår att döda
men det har nog med svårigheten man spelar på också. Det visar sig när jag köpt spelet.

Jag hoppas spelet släpps snart, men det borde komma ut ett datum då spelet släpps snart.
Eftersom det spelas redan bland familjer till företaget. En beta kan man säga för familjen endast.
En beta version av ett spel förresten är inte hela spelet i sig. Utan att det kan finnas massa buggar
/ fel i spelet som dem måste fixa innan spelet släpps ut på marknaden. Sedan kommer det ju
uppdateringar med tiden senare, då allt fler spelare spelar och hittar fel här och där och rapporterar.

Spel inlägg är inte så jätte kul för er som inte tillbringar tid till sånt.
Men jag har alltid haft lite extra tid över även på äldre dar för att fördriva tiden lite.
Just nu har jag inget att göra eftersom alla uppgifter jag har i läxa är gjorda och korten
ligger hos min SIUS konsulent på arbetsförmedlingen. Som nu har gått på semester.
Så det blir att invänta ny information när hon är tillbaks.

Därför är jag fortfarande hos flickvännen och bara tar det lugnt och njuter.
Jag har lite ont i huvudet och borde kanske försöka somna om igen, men jag tycker
det finns så mycket intressant att kolla på när det gäller nya spel, titta till facebook m.m.

treasure-seeker-victor-lee

Dungeon Seeker från Diablo III

tristram-cathedral

Tristram har stor betydelse för spelen genom tiderna. Här började allt långt under marken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar