MapleStory Finger Point

torsdag 31 mars 2011

Missade samtal (ljudlös som vanligt)


Jag har inte varit vaken speciellt länge eftersom jag sog bort hela dagen igår.
Att ligga i sängen och bra dra sig kan ibland vara hur skönt som helst och när man
sträcker ut kroppen känner man tröttheten över sig igen och somnar om. Sådär gjorde
jag säkert 4-5 gånger och vaknade tredje gången Caroline ringde mig.

Och apropå samtal så har jag fått samtal jag inte sett fören det är försent för att ringa
tillbaks för. Med tanke på att ringa mitt i natten inte passar bra. Och det är min allra
nyaste vänskapsbekant med Malin och sedan mitt ex Caroline ett tag efter mitt
tidigare inlägg. Men dem ringer säkert igen eller kontaktar mig på annat håll
om det är viktigt :)

Jag har förträngt att jag inte fått dem pengarna jag ska ha för att leva på existensminimum
och försöker ha så roligt som möjligt hela tiden. Därför spenderar jag mycket tid till att spela
för att även komma ifrån tankarna och depp på att man står utan jobb fortfarande *suck*

Men jag gör så gott jag kan och jag lever så gott jag kan med mitt liv utan någon inkomst osv.
Och rysningar kan man allt få! Apropå något helt annat då. Kolla in denna nya låten med Sam Tsui
som sjunger. Personen som står för klippen är Kurt Schneider och musiken som vanligt.

Musiken dem gör är helt magisk och jag förstår inte hur dem får till det med alla låtar.
Om vi säger att du lyssnar på ett album med en artist. Så är det några du fastnar för,
men med Sam Tsui gillar man alla mer än bara “Ah den var väll helt okej”.
Men sedan handlar det nog om vad man gillar för musik, men detta är
nog musik för dem som är allätare om jag får tala för oss.

Kan länka lite andra sköna låtar med Sam så får ni höra om vad ni har missat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar