MapleStory Finger Point

onsdag 23 mars 2011

Våfflor senare idag :D


Nu är klockan över ett på natten och jag har suttit ungefär någon timma ungefär och spelat
Robo Defense på Android telefonen och även min bror med sin. Så vi har nördat mobil spel
en stund. Jag har nu tröttnat för stunden och tänkte att jag skulle blogga lite innan jag
kanske glömmer av att göra det innan jag bär mig iväg till Vara igen.

jocke

Flickvännen gjorde mig ganska avundsjuk när hon skickade denna bilden och sa att hon hade
ätit våfflor. Blev såklart väldigt glad över att hon var lika söt som alltid och gjorde såhär med sin
våffla *viskar; den blev säkerligen godare såhär också*

Och eftersom jag var avundsjuk och inte ätit det på evigheter, så sa hon att vi kunde äta det
imorgon då jag kommer. Då fick man allt ett leende och sedan sa jag en annan förfrågan också.
Om jag kunde få äta hennes spagetti och köttfärssås snart igen, för den är verkligen mega god.
Sist satt jag och log när jag åt den, för det vattnades verkligen i munnen så god är den.
Så stort plus till flickvännen som kan laga god mat <3

Ska ta tåget nu vid 6 tiden och är framme ca halv sju i Alingsås.
Sen väntar hon där och tar upp mig då jag landar med tåget i cykel staden Alingsås som den kallas.
Hon jobbar där inatt, så det blir ingen extra körväg som tur är. Och billigare för min del också att
åka till henne att bara åka halva vägen. Så runt 40 spänn istället för 120kr med tåget till henne.
Varierar lite beroende på tid osv, men Swebuss är billigare vilket fall som helst men de tiderna
går väldigt sällan (kanske två gånger per dag typ).

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så sa jag att inlägget som hette “Bebis Förvånad“ skulle ge
många besökare. Och jag hade rätt på det, gav runt hundra besökare under gårdagen.
Hade jag skrivit lika mycket som förr (tre inlägg per dag) så hade jag haft det dubbla.
Men strunt samma, jag bloggar inte för att få många läsare, utan för att jag tycker
det är kul. Sedan är det ju roligt om någon läser och man får lite respons eller
lite frågor angående inläggen, hur jag mår, hur det går med jobbsökeriet som
Evelina frågade sist m.m.

Jaja ska nog spela nått igen eller äta.
Får se hur dem sista timmarna blir innan jag åker iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar