MapleStory Finger Point

lördag 30 april 2011

Namngivningskalas och grillning kanske?


Idag har det varit en super dag verkligen och lite brun har man blivit också, ja ni läste rätt.
Ni som känner mig, vet att jag bara blir röd eftersom jag inte har något bra pigment för att
kunna stekas i solen och bli brun och fin. Röd kräfta blir jag och så bränner man sig om
man ens försöker sig på att bli brun. Så det har man inte ägnat någon tid till knappt alls
genom åren.

Men idag har vi varit på namngivningskalas och det var både smörgåstårta och två fina
marsipan tårtor som ni kommer få se kort på. Så här nedanför får ni se lite olika kort.

IMAG0476

Kort på Carolines söta katt Sessan, hon ser helt galen ut.

IMAG0478

“Smoketrail” var tvungen att ta kort för jag tänkte på filmen Sky of Love.
(Ni som har sett den förstår).

IMAG0484

Kort på gud Söderberg.

IMAG0488

Länge sedan man fick ett kort på mig och flickvännen nu, så här har vi ett nytt äntligen.

IMAG0491

Här har vi festat till det med smörgåstårta och strax tårta.

IMAG0494

Jätte fin tårta och jätte god också.

IMAG0496

Ser ni flugan? Undra vem som fick den biten *hihi*

IMAG0498

Och här kom jag, erhm… Jag menar… Salva! Caroline hade ju bränt sig lite.

 

Nu snart kommer min bror och hans tjej Frida på besök, vi hade tänkt grilla vid sjön men vi får se hur det blir.
Eftersom solen kan ju försvinna när som helst, men det får vi ju inte hoppas på. Ska bli trevligt och för övrigt
är allt bra med mig osv. Caroline ska inte jobba inatt så man kan ju vara uppe lite längre idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar