MapleStory Finger Point

tisdag 17 maj 2011

Andra dagen på praktiken *suck*

Dag 2 på praktiken har kommit och jag känner mig inte ett dugg peppad.
Igår var det knappt 20 kunder och 3 kanske köpte nått. Det behövs ungefär 2000kr för att
butiken ska gå runt och igår sålde vi för nästan 1600~ och det var ändå en bra dag fick jag höra.
Det låter inte som butiken kommer finnas kvar länge om det inte blir en förändring.

Och jag vet inte riktigt hur länge jag kommer finnas kvar där i och med att jag får sitta av tiden
på 5 timmar (just nu i 2 veckors tid, tills det kanske händer nått annat). Att ta i saker som är
kletiga och luktar riktigt illa är inte det roligaste precis. Sedan upplever jag att min kolega ofta
avbryter och inte lyssnar när hon ändå frågar än något. Konstigt beteende upplever jag det iaf.

Jag kanske ser mycket negativt men det är faktiskt så.
Det enda som är bra är att man gör näst intill ingenting och det känns inte som ett arbete.
Jag ska ta reda på om man kan söka jobb via kommunen på något sätt i Alingsås, som att
städa tex eller något. För detta är nog det konstigaste och segaste stället jag varit på.
För övrigt är personerna jag fått träffat helt okej men jag kommer aldrig bli en i gruppen,
det vet jag redan nu. Jaja ska inte skriva mer negativt om min sk praktikplats.

Ska gå runt och söka jobb på annat håll snarast iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar