MapleStory Finger Point

lördag 14 maj 2011

Älskar mitt nya liv!


Idag är jag riktigt glad ska ni veta.
Något som inte har inträffad under min livstid har hänt, och detta fick jag reda på när jag
var hos flickvännens mamma en sväng efter kalaset förut. Caroline skulle väga sina katter
och så tog jag mig friheten och ställde mig på den också. Jag blev näst intill tårögd av vad
som visade. Jag vet ju sedan ett tag tillbaks nu att mina matvanor och mängden mat jag
äter har förbättras så in i norden. Så nu väger jag 69-70kg! Jag kramade om Caroline av
lycka förut och kände hur allt bara blir bättre och bättre i mitt liv. Älskar mitt liv verkligen!

Och idag har jag ätit rätt bra med mat också apropå vikt ökning.
Först 2 mackor lite hastigt innan vi åkte iväg till kalaset, på kalaset blev det glass, strössel,
lite maräng och lite olika topping och nu för en liten stund sedan blev det pizza. Jag åt lite
mer än 1 hel pizza och sen blev jag mätt och sist åt jag ungefär 70% av en familjepizza
som jag och Caroline delade på. Det konstiga var att känslan av att vara mätt fanns inte
ens då, konstigt men rätt bra ändå. För jag behöver allt lite fler kilon.

Vi fick en del grejer från min sambos mamma också, så det var ju jätte snällt.
Gåvor uppskattas ju såklart. Och nu mumsar jag i mig marshmallows.

Älskar min Caroline mega och allt funkar jätte relationsmässigt för er som är lite nyfikna
på hur livet lever med kärleken. Vi har förresten snart ett halvår tillsammans (2 veckor kvar).

1 kommentar:

  1. Jag och Markus firade 9 månader 8/5 :) Älskar honom otroligt mycket och är superlycklig över att han finns i mitt liv!

    SvaraRadera