MapleStory Finger Point

lördag 14 maj 2011

Kortis? ;)


De senaste dagarna har jag inte haft något riktigt att berätta och därför har det blivit lite
dåligt uppdaterat. Men nu händer det grejer, idag blir det barnkalas för våran skull och det
innebär en resa med bil (Carolines mamma hämtar upp oss, snällt va?).

Sedan har jag fått svar på vilka tider jag går första veckan på min nya praktikplats.
10:00-15:00 handlar det om och jag kommer inte få stå ensam i butiken så länge jag är
praktikant som tur är. Lät så först ska ni veta.. Så får vi se hur det går, men jag ser inte
positivt på att få jobba i en secondhand butik som dår in dödsbo med möbler som vi försöker
sälja av, men man behöver inte alltid gilla sitt jobb har jag förstått av snack från människor i min
omgivning. Man får tänka på pengarna och sin hälsa om pengarna är värd det slitet.
Nog om detta, ska iaf nu med det samma kolla upp tågtider och spårvagns tider,
så jag kommer i tid nu första dagen på måndag.

Mår för övrigt jävligt bra men är otroligt trött då jag bara sovit 4 timmar inatt ungefär.
Det har sina anledningar *fniss* ah men nu ska jag sätta fart, vi blir ju upphämtade klockan 12.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar