MapleStory Finger Point

tisdag 17 maj 2011

Dag 2 avklarad!


Dag två på praktiken var betydligt mycket roligare än dag ett.
Men man blir verkligen seg i benen efter de timmarna ute i butiken.
Ena sekunden kommer det massor och sedan blir det helt dött i ett par timmar.
Men men, det ändrar sig säkerligen får man hoppas. För med engång det blir ont
om kunder, eller inga alls så blir man jätte rastlös.

Jag var jätte illamående på morgonen och visste inte om jag skulle klara av dagen.
Så när jag var hemma gick jag in på försäkringskassan för att sjukanmäla mig och tänkte
åka iväg till praktiken och säga att jag inte kunde vara med idag. Kunde du inte ha ringt?
Kanske ni tänker, men jag har inte fått något nummer ännu. Varit mycket fix och sånt
så vi har glömt av det. Min kollega har väldigt mycket att tänka på, tycker synd om henne.

Hur som helst har det funkat bättre.
Men jag ska fortsätta att söka jobb vid sidan om så får vi se när jag får min tur.
Man vill ju gärna kunna unna sig något eller hitta på något. Man kommer ju inte långt
på 3500~ sedan ett kort så jag kan ta mig till Göteborg för 960kr sedan hjälpa till med
att betala så gott jag kan hemma som för tillfället 1000kr. Sedan har jag ju min mobilräkning,
tandförsäkring, bankomatkortet (sen tror jag inte det är något mer).

Jaja nog om tråkigheter, man ska inte sikta mot negativa vinklar i livet även om man måste
passera dem. Som sagt “Varje hinder i livet gör dig starkare”.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar