MapleStory Finger Point

torsdag 19 maj 2011

För hårt arbete..

Igår var en jobbig dag för ryggen och känns något i armarna för svåra och jobbiga lyft. Och min kropp är ju inte van vid så hård ansträngning, mer än den motion jag får från cykelturerna och när man går runt sjön. Så jag kommer inte klara av detta, för jag vill inte förstöra kroppen. Så när Tina ringer och undrar hur det går ska jag säga att det funkar jätte bra förutom alla lyft och bärning som inte kroppen klarar. Sedan att det är ingen butik med tempo, man får massor av dötid att känna av hur trött man är. Helt annan sak om man jämför med Clas Ohlsson som jag jobbat på.

Nu är snart veckan slut som tur är, så man får vila kroppen från det hårda "jobbet" man gör.

Igår avslutades dagen jätte bra hur som helst. Jag köpte äntligen ett par nya skit snygga jeans för 500kr. Hade tänkt köpa en tröja också som passa jätte bra men den hängde fel i butiken, så jag strunta i den.

Jag skulle ju få kläder på Ullared men vi struntar i att åka dit denna gången. Så det får bli i "vanliga" affärer nu. Så tack baby för lite sen present men jag behöver inte ha något egentligen, har ju dig <3

Ska snart av tåget och ska hinna ladda upp inlägget innan jag går av. Så nu blir det att avsluta bloggandet.

Ps:
Tack för vi åt på MAX igår. Var mega gott.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar