MapleStory Finger Point

måndag 23 maj 2011

Hemligt möte klockan tio!

 

Idag är det dags för möte klockan 10.
Jag vet vad det handlar om men kan inte uttala mig om det här på bloggen.
Man kan säga att det går åt rätt håll men kan inte säga ännu vad det gäller.
Så ni får vara lite nyfikna ett par dagar till beroende på hur det går idag.

Igår åkte jag och Caroline till Göteborg hur som helst, eftersom jag ska på möte idag.
Och Caroline ville inte vara ensam hemma hela dagen, så hon hängde med över dagen och
stannade tills på kvällen. Jätte trevligt och god mat fick vi här också (kyckling wraps eller vad det heter).

När jag skulle följa med henne till stationen så tyckte hon att det skulle bli tråkigt att få vara
utan mig även om jag kommer hem idag igen. Innan tåget kom köpte vi glass och jag köpte en
dricka till henne. Det tog 29 minuter till Alingsås med det tåget och hon kom hem säkert.

Jag fick äntligen blivit av med allt hår, nä inte riktigt allt men det mesta.
Så nu är jag korthårig igen. Jätte skönt och snyggt blev det också.
Annars lever livet som vanligt förutom saken jag inte kan nämna ännu.
Min bror, min mamma, vännen Matilda och flickvännen Caroline vet iaf.

Två stycken jag tycker om, skickade förresten SMS till mig igår bara sådär.
Det var Matilda som kollade hur jag mådde osv, men det var inte mycket man svar
man fick efter något sms. Så hon blev väll upptagen med något annat.

Sedan var det Tim som jag spelar MapleStory med.
Den lilla grabben som kommenterar på min frågelåda rätt ofta för er som har
koll på vilka frågor man får då och då. Han kollade läget med mig om han kunde
få komma någon helg eller så snart. Och jag skickade såklart tillbaks och skrev
att han är jätte välkommen osv.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag skiter i att fortsätta.
Ni får ha en bra dag, för det ska jag försöka ha, även om dagen är förstörd med att
bredbandsbolagets tv-kanaler sänder ut stockholmsnyheterna som lokala nyheter,
istället för Göteborgnyheter. Vem fan bryr sig om stockholm? ^^

Jaja tack och hej, leverpastej!

1 kommentar:

  1. Spännande =D Själv ska man iväg på Foto-kurs till kvällen,så det ska bli kanonkul!

    SvaraRadera