MapleStory Finger Point

måndag 2 maj 2011

Level 23!!!! Nä 23 årig Jocke.

IMAG0501

Var bara tvungen att ta kort på texten “Newbie” som betyder nybörjare för er som inte visste det.
Väldigt vanligt att man kallar varandra för newbie i spel, då man kanske gjort dåligt ifrån sig även
om man kan spela bra vissa stunder. Det kortet togs igår för övrigt. Jaja nog om detta kortet.

IMAG0502

Idag fyllde jag 23 och jag tog mig en runda runt sjön, tyckte att jag behövde lite kort så jag knäppte
några, även lite egokort som ni får se längre ner här.

IMAG0505

Var rätt blåsigt men när man joggade (sprang vissa delar i skogen) så blev man jätte varm.

IMAG0507

Solen sken ganska så bra också. Härligt att vara ute för er som inte har testat på det på senare tid.

 IMAG0511

Härligt kort va? Grönt är skönt Blinkar

IMAG0512

Jadu, vette fan varför jag tog kort på detta.

IMAG0515

Härlig färg man fick på kortet, autofokus gillas på HTC Legend <3

IMAG0517

 

IMAG0524

När jag nästan var hemma träffade jag på denna söta katten. Ni ska få se en video också.

Den kurra en hel del :)

IMAG0530

Jag är grym på att ta kort, det är ju som sagt inte alla som kan ta kort rätt upp eller hur? Förvånad

IMAG0532

Jag är  grym igen, se vilken fin färg Blinkar

IMAG0538

Blev lite grädde kvar så jag gjorde en gubbe och åt upp allt (var inte det mysigaste precis).

 

Dagen har varit rätt skön, för jag har fått njuta av dagen med att läsa alla gratulationer på facebook och
även lite på mobilen. Sedan min rundtur runt sjön och sedan har jag spelat en hel del mobilspel medan
Caroline spelade The Elder Scrolls: Oblivion (i fyra timmar haha).

Och nu är jag rätt seg men ville ändå få bloggat och sådär först innan man gosar ner sig i ett varmt täcke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar