MapleStory Finger Point

tisdag 28 juni 2011

Dagen började ganska segt med tre eller fyra alarm. Jag tog mig upp och tog med en hög med slapp kläder för idag.

Caroline kom hem tjugo i fem ungefär och frågade om hon fick göra frukost till mig och tveka om jag ville ha. Men vet att det bästa målet på en dag är frukost så jag ändra mig snabbt.

Tiden ticka iväg och Caroline ville cykla med mig till stationen, för då kunde vi mata ankorna med ett bröd vi inte ville ha. Så vi tog oss en sväng med cykeln och det var ett halvt dussin ankor där.

Caroline ville ha något på pressbyrån och jag fick med mig två kanelbullar. Hon är en pärla <3

Igår fick jag förresten sett transformers 2 och den var cool. Längtar tills vi ser trean :) och apropå film, så vill jag se massa nu. Harry potter, transformers 3, poppers pingviner och priest. Och Jag hade tänkt se någon biofilm med Malin nu i helgen :)

Är just nu på tåget och bloggar genom mobilen såklart. Skönt att hinna med det medans man ändå sitter på tåget och nyser :P

(skrivet 06.07).
Published with Blogger-droid v1.7.1

1 kommentar:

  1. Haha då är jag inte ensam om att längta efter att nya Harry Potter filmen har premiär!

    SvaraRadera