MapleStory Finger Point

måndag 27 juni 2011

Tvingad att ge en komplimang till en främling på tåget ^^


Idag har jag gjort bra ifrån mig.
Jag har inte fått sovit något på tågresorna även om jag var trött.
Igår blev det ju lite sent pga att jag och Caroline gick på bio, det var inte planerat fast biofilmen
Super 8 gick ju. Och vi båda hade velat se den, så det gjorde inget om det skulle bli få sovtimmar.
Dagen gick väldigt snabbt men det kan också ha med att jag satt ute och sola en stund, så klockan
tickade iväg som bara den och jag tror jag har fått lite färg på armarna (kanske lite i ansiktet?).

Skönt var det och en annan sak som varit bra idag att jag har räddat ett liv minst.
Jag har lämnat blod och det är blodbrist i Göteborg just nu (enligt Metro), så det passade jätte bra
att lämna nu. Skulle inte få lämnat fören lördag men en vecka innan spelar ingen roll brukar det vara.
Så det gick bra att lämna.. Eller? Nja beror på hur man ser det, det var på gränsen till att jag inte fick.
För mitt värde var på 127 (125 är det minsta för att det ska vara godkänt, men det är jätte lågt).
Låg närmare 140 sist så undra varför det har lagt sig så lågt. De frågade mig en extra gång om
jag känt mig sjuk den sista tiden men jag har inte känt av något. Så jag känner mig frisk och
även sedan jag lämnade sist.

Det var dags att åka hem från vårt lands finaste stad och åka hem till bostadsorten Alingsås.
På tåget hände det en rätt rolig sak men jag blev tvingad näst intill att ge en upprörd/ledsen tjej
att säga om jag tyckte hon såg bra ut/var fin. Jag märkte att hon var söt redan då jag klev på
tåget och hon satte sig snett framför mig på tåget. Det var inte så mycket folk just där
på den vagnen som tur var. Så jag fick ju säga vad jag tyckte och vara ärlig.
”Erhm.. *kliar mig i huvudet* jag tycker du är rätt söt”.

Men hon reagera inte speciellt mycket även om hon verkade vara en rätt blyg och försiktig tjej
för övrigt. Men hon fick ett frispel eller nått och som tur var gick hon av ganska så snabbt efter
hon hade frågat mig. Blev nog lite varm i kläderna då jag var tvungen att säga vad jag tyckte.
Jaja nog om det, hoppas jag inte möter henne någon mer gång bara haha.

Jag har förresten planer för helgen och jag längtar jätte mycket.
Mitt äventyr denna helgen blir till Jönköping och på fredagen träffar jag Anna och även sover över
där tills på lördag. Sedan lördag till söndag blir det att spendera tid med Malin och även övernatta
hos henne. Så det ska bli roligt att få träffa dem igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag och sambon ta och se Transformers 2.
För jag har planer på att se trean, så då behöver man ju såklart se tvåan innan.
Hoppas ni har haft en bra dag. Min har ju varit både bra och speciell ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar