MapleStory Finger Point

måndag 27 juni 2011

Mår jag bra?

Tänkt länge på om jag trivs med mitt liv, även det senaste om min så kallad "pappa" stör mig mycket.

Jag vet att hade jag inte mått såhär bra som jag gör, så hade jag nästan till 100% tänkt massor och mått dåligt. Men det går inte att må dåligt när jag har det underbart. Jag är så himla stark i mig själv nu.

Ibland är jag glad att jag blev så illa behandlad utav han, för jag hade verkligen inte varit den jag är idag annars. Men då tycker människor det är hemskt att säga så, men det stämmer ju. Vem vet om jag hade blivit som han? Tror ingen vill vara som han.

En dag förstår han nog att han är död i mina ögon och kan släppa taget om mig (förhoppningsvis). Mår ju bäst utan honom.

Vi leker med tanken om att han aldrig höjer rösten mot mig eller blir explosivt arg för lilla minsta. Så hade det ändå inte räckt. Eftersom det räcker med att bara se eller höra honom för att få tillbaka blickar på den tiden man blev utsatt för barnmisshandeln.

Barnmisshandel innebär så mycket, men i mitt fall så blev jag utsatt för dessa sakerna vid 8-9årstiden ungefär; spottad i ansiktet, örfilar, fast hållen, riktigt utskälld med mördarblick, duschad i iskallt vatten mot min egna vilja (skrek som en stucken gris då) m.m. så slagen med knuten näve blev jag aldrig.

Vill bara att han lämnar oss ifred, eftersom alla bara råkar ut för tråkigheter med honom.

Nu måste jag av tåget strax så nu får jag skriva klart. Filmen "Super 8" var jätte bra iaf, tack för en jätte mysig dag igår Caroline. Love you!

(Skrivet 06.10)
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar