MapleStory Finger Point

lördag 25 juni 2011

Riktigt grym kille, kolla videon!

Denna dagen började väldigt tidigt, minns inte riktigt när flickvännen väckte mig nu inatt.
Klockan var nog runt 4-5 då hon inte orkade ligga själv vaken, så hon fick upp mig och vi
pratade och sedan somnade vi om en stund (inte länge för min del).

Jag gick upp strax efter igen, tror inte jag sov speciellt länge men jag visste att min dator
stod på sedan igår. Så jag tog mig dit för att göra mina dagliga behov, som att kolla facebook
och sedan tog jag en sväng in på spelet MapleStory igen. Spelar just nu privat server för att
jag inte har något vettigare för mig att underhålla mig då man är ledig (har roligt iaf och det
är ju huvudsaken).

Igår åt jag och sambon Caroline pizza men vi åt inte speciellt mycket.
Jag ringde även min bror Victor för att kolla vilket lägenhets nummer, men han var ute på äventyr
och skulle övernatta i tält hemma hos våran moster med tjejen. Så av honom kunde jag inte luska
ur något svar och mamma vill jag inte ringa. Eftersom hon är i Spanien och skulle komma hem sent
på onsdag. Så jag får ta och ringa henne på torsdag istället. Juste kanske ska säga varför jag vill
veta vilket lägenhets nummer vi har på dörren i Örgryte, jag ska ju fixa adress ändring.
Och då behöver jag veta vart någonstans jag stod på exakt innan, så dem kan föra över all
fakta och sådan skit till denna adressen. Skulle ju byta när jag fått jobb. Nu har man ju jobb
och har grundkursen till städare. Så nu blir dem inte av med mig!

Idag är jag sugen på något gott även om jag har mumsat i mig en jävla massa godis
både igår och idag. Vi har tänkt att äta bakpotatis iaf och lite gurka och dipp osv. Så jag får väll vänta
till senare eller om jag kan hitta något gott. Ska nog iaf ta mackor med skagenröra iaf, för det är ju
mega smaskigt.

Nä nu ska jag hoppa på Caroline så hon vaknar!
Hoppas ni får en bra dag, för det ska jag ha (som vanligt).

 

För övrigt finns det en lång och djupa frågor angående mina tidigare hårda ord emot sk
pappa på frågelåda sidan. Bara att ta en titt för er som är nyfikna och ni får gärna ställa
fler frågor men helst lite kortare än den senaste då hehe.

1 kommentar:

  1. *skratt* jaja jag SKA tänka på det till nästa frågegång ;D

    SvaraRadera