MapleStory Finger Point

måndag 6 juni 2011

Eden Eternal 8/10

snapshot_20110606_230220

Dessa två senaste dagarna har jag spenderat min tid till att underhålla mig själv med lite spelande.
Betoning på lite, men man måste få ha lite kul innan en veckas jobbande börjar igen.
Hur som helst heter spelet Eden Eternal och påminner om World of Warcaft.

snapshot_20110606_230255Gratis just nu vad jag vet och är open beta just nu.
Kanske att de har stängt ner det igen, who knows.
Kolla deras hemsida annars om det verkar intressant.
Jag tycker spelet är väldigt roligt även om det inte är
riktigt klart ännu. Men tror spelet kommer komma långt
med den kvalité spelet har. Betyg: 8/10 kanske 9.

  snapshot_20110606_230257

Spelet är stort och kräver nog inte speciellt mycket utav datorn skulle jag tro.
Jag kör ju såklart på max grafiken och jag känner aldrig av lagg, eftersom jag har en bra speldator.

 

Hur som helst har dagen varit väldigt varm här i lägenheten och man svettas även om man har fönstret uppe.
Det är mega varmt verkligen och jag tror man kan jämföra med Asien på fuktigheten och värmen, dock kommer
ju det kännas en hel del skillnad eftersom det finns en stekandes sol på än när man väl åker dit.

Längtar efter att få åka iväg, men vet inte riktigt vad man kan se eller göra för något.
Bara upplevelsen att vara på andra sidan jordklotet och se hur dem lever där. Människor som människor
kanske ni tänker. Men jag menar vi har ju en något högre standard på vårt sett att leva än vad dem har där.

Har ni varit i Asien? Vilka länder isf? Vad för något roligt och spännande gjorde ni där?
Fanns det många upplevelser att se? Utsikter, djur, städer man måste kolla på, tipsa på bara!

2 kommentarer:

  1. Hallå vadå Asien? har jag missat någonting här???

    Men 4 vänner har varit där. Den ena i Thailand och de tre andra i Indien. Thailand var väl mest för att hon skulle hälsa på sin familj där samtidigt som de reste runt lite inom landet. De andra tre (Indien) arbetade med barn och vad jag vet så fick 2 av dem testa på att rida elefant!

    Så det blir vad man gör det till och det finns nog kanonmkt att se bara man är villig till det!

    SvaraRadera
  2. http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1287265 :)

    SvaraRadera