MapleStory Finger Point

fredag 3 juni 2011

Nu händer det grejer och vem fick en ros?


Det var ett par dagar sedan jag bloggade men nu är jag igång igen.
Har kört en hel vecka nu på jobbet (förutom igår, då vi var lediga pga röddag).
Jag trivs och det känns jätte skönt och avslappande jobb. Ingen som går och
bossar över oss eller stressar upp oss.

Jag fick pratat med en kollega idag om att det är äntligen underbart att få lön nu.
Och då sa han att heltid är 13 tusen någonting, så jag blev lite chockad eftersom
jag räknade ut att det blir typ 11800~ Men det visar sig.

Något som fick mig extremt glad och nästan tårögd var att jag äntligen har fått träffat
min halvsyster Chalita och min plastmamma. Om vi säger såhär så har min mamma
och plastmamma kontakt, och då kan ni förstå vad som håller på att hända.
Kan inte ge detaljerat eller specifikt info om vad det gäller här på bloggen.
Men det är både riktigt bra och kämpigt på samma gång (inte jobbigt för mig dock).

Jag har börjat gilla MapleStory allt mer nu eftersom jag la ner lite pengar på att komma
någonstans. Så inatt tog jag 2½ level på 4 timmar och ska köra nu inatt igen.
Ska först hitta någon bra sak jag kan använda på spelet. Jaja har bara en
läsare som är intresserad utav detta ämnet ändå så jag lägger ner att
fortsätta skriva om detta mera nu för idag.

Jag mår prima och veckan har gått skapligt snabbt.
Idag köpte jag förresten en ros till Caroline och denna gången en äkta även om hon
ogillar blommor för att dem vissnar så fort och dör. Men man såg allt ett stort leende ändå.
Löv jo~ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar