MapleStory Finger Point

tisdag 31 maj 2011

Iväg till dag 2 på nya jobbet.


Klockan 05:46 går tåget, så då cyklar man iväg 05:30 för att komma iväg till jobbet
för dag två. Det känns jätte skönt att få lön och tänk va roligt det blir när lönen kommer.

Det lite dumt idag, för jag har inte sovit tillräckligt för att jag “bara” skulle göra en sak
på datorn. Men det blev mer än bara några klick på internet som ni förstår och jag har
knappt sovit 5 timmar, sedan “störde” Carolines brorstjej med att ringa haha.
Men det gjorde inget, det funkade ju ändå *fniss*

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, känner mig helt borta just nu.
Sambon gör frukost till mig och oboy, snällt va? Hon är pigg och jag är helt död.
För övrigt kom hon hem precis från sitt jobb och förhoppningsvis kommer sova
efter jag cyklat iväg till mitt jobb.

Mycket jobb ord i mina inlägg men det här är ju mega kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar