MapleStory Finger Point

måndag 30 maj 2011

Snusk mail !


Har inte kollat min mail på ett par dagar, så hade jag fått något i skräpposten.
Bild på vad som stod är nedanför och jag svarade tillbaks för skoj skull, skämt
och sido med innehållet för er som inte känner till hur jag är. Är ju en trogen pojkvän.

untitled

Hoppas jag får svar tillbaks, såg att det var hennes namn som mail och företagets ändelse,
så jag kanske får ett kul svar tillbaks. Jaja hur som helst är nog ni nyfikna på hur min dag var
på mitt jobb. Ah det känns mega skönt att kunna säga det (skriva det).

Jag gick upp klockan fyra för att passa tåget 05:46 (cyklar hemifrån 05:30).
Sedan tar det ju ca 30minuter till stationen i Göteborg, sedan invänta nästa buss som kom
06:26, sedan framme på Samhall AB kontor på Vassgatan. Men jag ska ju inte vara där och
jobba, utan jag ska ju jobba precis som jag trodde. Med städning av ytter och inre städning.
Och idag fick jag städa trappuppgångar och det ska jag även göra imorgon.

Platsen där jag kommer jobba på är på Eketrägatan (i ett fint område kan man säga).
Och mitt schema är från klockan 07:00 - 15:45 och jag går måndag till fredag.
Men det är inte riktigt helt sant heller, för eftersom vi inte har så många
arbetsuppgifter så försöker de jobba in så mycket som möjligt.
Så vi inte behöver vara där hela veckodagarna.

Så denna veckan till exempel så är det röd dag på torsdag, då är vi lediga (alla röda dagar är så).
Sedan så har vi jobbat in en del idag som ska göras imorgon, lite kvar på morgondagens schema
imorgon, så det blir troligtvis att jag är ledig på fredag också, fast får betalt ändå för dagarna.
Det är nog så när man jobbar på Samhall, att man inte behöver vara så exakt med tider och
vad som gäller, då menar jag med strikta regler osv.

Sista 1½ timman idag satt vi och kollade på tv bara för vi skulle sätta igång något nytt för dagen.
Så vi väntade ut tiden tills de kunde stämpla ur (jag ska börja stämpla in på onsdag, men hoppas
på att få betalt ändå dessa dagarna).

Jag orkar vaken vara uppe eller gå och duscha, så jag ska faktiskt ta mig en snabb dusch och sedan
krypa ner bredvid Caroline och sova tills klockan 04:00 imorgon. Ska kolla upp tider nu innan också på
västtrafik, eftersom jag nu inte ska åka till kontoret något mer.

För övrigt får jag 17400 i månaden och det är troligtvis innan skatt, så 11500~ ungefär blir det säkert.
Om jag nu har räknat ut rätt. Jaja ska avsluta nu, haft det jätte bra iaf och dagen har gått jätte snabbt.
Jag får lön för i helvete! Känns skit bra och jag vill skrika av lycka. Sa att jag älskade Caroline förut
från ingenstans och fick glädjetårar. Älskar mitt liv ska ni veta!

1 kommentar:

  1. Älskar mitt liv med dig, ett liv utan dig är inget liv alls så jag är mega lycklig att vi fann varandra <3

    SvaraRadera