MapleStory Finger Point

söndag 29 maj 2011

Varit på Bröllop nu inatt.

Maple0004

Inatt har jag varit på ett bröllop och det gav mig en claw level 90 (Caster för er som vet vad det är).
Varför jag fick den, var för att en slängde ut den och jag var tillräckligt snabb med att ta upp den.
Han blev något arg för att jag “snodde” den, men man ska inte slänga ut saker som man vill behålla
eller sälja vidare. Hur som helst fick jag vara med och det hela tog bara max 2-3 minuter.

Jag ska nog vara uppe hela natten och sova tidigt idag. Jag behöver få sovit så många
timmar som möjligt natten till då jag börjar jobba, som är imorgon. Något jag måste göra
idag är att kolla vilket tåg jag ska ta och vilken buss från Nils Ericsson Terminalen ut till jobbet.
Sedan får man ju räkna med att jag måste göra mig i ordning lite och upp och äta frukost osv.
Så det blir väll att gå upp mitt i natten kanske. Hur som helst har jag inga problem med att
börja tidigt på morgonen, då jag alltid gick upp 05:30 när man gick på gymnasiet.
Men det var ju ett tag sedan man gjorde det.

Förresten er som spelar MapleStory, så köpte jag en massa Miracle Scrolls for Bow.
Så nu har jag 5 stycken och det innebär att jag behöver minst 2st till men helt 4.
Men pengarna börjar ta slut så jag har nog bara råd med två innan dem tar slut.

 

snyggot

Igår var det ett halvår med denna underbara flickvännen som
även är min sambo. Vi båda tyckte inte riktigt det är något
att fira eftersom då kan man ju fira antal veckor också kanske?
Hur som helst så tycker jag man kan fira de år man varit
tillsammans. Så vi får vänta sex månader innan vi firar
ett år som ett lyckligt par.

Jag fick en fråga ifrån den personen som är bäst på att
kommentera på min blogg (Evelina), hur det känns att bo
tillsammans med tjejen. Jag förklarade snabbt att det är
helt underbart eftersom man får vara med den man älskar
varje dag och allt man gör, gör man tillsammans. Även om
man delar upp sysslor så är det ju fortfarande saker man
gör tillsammans, så som äter, badar, kollar film tillsammans m.m.

Min syn på äkta och härlig kärlek, fanns inte riktigt på kartan efter så många förhållanden som gått till
spillo. Först hade jag A. som var otrogen och hade körde dubbelt genom att ha två partners utan vår
vetskap. Sedan hade jag ett bra förhållande som varade två och ett halvt år som jag inte ångrar.
Hennes syn på mig ändrades tillslut och vi var mer som vänner än ett par ansåg hon, så vi
gick åt varsitt håll. Sedan tog jag mig friheten och “lekte runt” kan man väll säga.
På resans gång blev det två stycken jag passerade förbi om ni förstår vad jag
menar, sedan försökte jag med förhållande igen men blev bara nertryckt
och hotad (ingen rolig historia precis). Och därefter kändes det helt
hopplöst att försöka hitta någon att ha något långvarit med.

Men så träffade jag Caroline och det blev väldigt långa samtal över skype, sms fram och tillbaks och
även samtal. Vi träffades ett tag och jag kände mer för henne, det slog gnistor! Det spraka och jag
ville få sagt orden om att två kan bli ett. Jag hade ingen aning om när jag skulle våga kläcka ur mig
hur jag kände och vad jag ville med relationen. Dagen då jag ville få sagt det var då vi skulle på
Jul på Liseberg och även äta god mat på Bamboo. Men jag fega ur såklart.

Kolla videon så får ni det förklarat hur det gick till sedan.

 

qDF 

Det finns många som kan flörta och charma till sig det dem vill ha.
Men det finns så otroligt många sidor som måste stämma överens för att det ska funka.
Jag kände på mig att detta är en tjej av toppkvalité väldigt snabbt och jag älskar våran
personkemi och den öppna och trygga sidan vi har emot varandra.
Älskar henne mer än allt annat på jorden.

2 kommentarer:

  1. Bby då!! Nu fick du mig att gråta! ♥älskar dig till Max! Puss

    SvaraRadera
  2. Vad söt video :) Men jag kom och tänka på en sak då jag tittade på den; har jag någonsin fått höra historien om exakt hur det började? hur ni fick kontakt och så:)?

    SvaraRadera