MapleStory Finger Point

måndag 25 juli 2011

Börjar med otur idag.

Igår slutade dagen efter en iskall dusch (verkade inte finnas något varm vatten). Somnade strax efter kl 22 och sov som en kung tills klockan slog 04.00. Sen blev det att gå upp och kolla lite vid datorn så som lite facebook och lite spelande.

Igår gjorde jag lite äggnudlar, bacon, wokgrönsaker i konservburk och sötsursås. Blev gott men Caroline tyckte det kunde vara mer sötsursås för att det skulle bli lite mer fart på det hela, men jag tyckte det räckte gott och väl.

Gjorde så jag skulle ha med mig en matlåda också, fast Caroline la ner det i en matlåda från IKEA för övrigt. Och nu när jag skulle ta tåget kl 05.46, så kommer helvetes tåget hela 15min försent. Första dagen idag som jag jobbar på ett helt nytt ställe med en gubbe från Iran (tror jag). Inget bra intryck att komma försent första gången kanske, men verkar som jag bara ska jobba där denna veckan.

Ska bli en intressant vecka och det känns mega skönt att ha betalt tillbaks mitt lilla lån till mamma på drygt 4 tusen. Så nu har jag bara 7500~ att leva på :( haha, känns mega bra dehär med att ha inkomst. Men jag tänkte att jag sätter in 14 tusen nästa löning på sparkontot som sen ska gå till Thailandresan.

Avslutar inlägget med den käftsmällen, ah jag ska ha det gott i december. Ha d så gott ;)
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar