MapleStory Finger Point

lördag 2 juli 2011

En dags äventyr.

Igår åkte jag iväg efter jobbet till Jönköping för att spendera min helg hos mina favoriter. Först hos vännen Anna som jag känt sedan jag var tillsammans med Angelica. Och det är ju ett antal år sedan ^^

Hon mötte upp mig på en bestämd plats och hon frågade om vi skulle äta tacos. Det var ju självklart att man inte tackar nej till det. Så vi mumsa i oss det och prata om allt möjligt som vanligt (känns bra).

Det blev att man växlade från Bad Boys 2 och The Hulk men det slutade med att vi såg BB2 sen somnade jag ^^. Vaknade till och Anna satt fortfarande och kollade, då sa hon "Jocke sov istället" :P hon tog fram kuddar och ett skönt täcke och jag somnade som en klubbad säl och vakna utvilad.

Jag lekte med Kasper och jag busa med honom. Var lite ansträngande, man blev ju jätte varm.
"Nej kasper inte ta den","den får du inte ha","den kan du inte bita i" osv.

Testade att hålla honom också och det gick jätte bra och han börja tugga på snöret till min luva på tröjan. Fick en känsla utav att jag nog kommer bli en bra pappa i framtiden.

Jag hoppar inte över Malin med att åka hem, utan hon mådde inte så bra verkar det som. Men det kommer fler tillfällen men det var tråkigt för jag hade saknat henne och ville verkligen träffa henne.

Resan totalt blev 200kr även med räknat med busstrafiken i Jönköping. Caroline köpte mina resor på internet, så jag tänkte ge henne pengar sen. För hon ska inte behöva stå för det.

Nu är jag i Borås och orkar inte blogga mer. Tack iaf Anna för allt denna gången, lika trevligt och mysigt som vanligt. Kommer snart igen :)
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar