MapleStory Finger Point

måndag 4 juli 2011

Det har varit en härlig helg och den har varit lång som tur är. Jag har fått vilat ut och att jag fick tid till att umgås med flickvännen mer än väntat gjorde mig överlycklig. Jag hade saknat henne massor även om jag bara var borta en dag.

Denna veckan så händer det bra saker förresten. Först av allt kommer lönen vilken dag som helst och sedan kommer mitt bankkort också. Blir att hitta någon plånbok någonstans, vet ej vart bara (har även svårt att bestämma mig för vilken sorts plånbok).

Jag gissar på att jag får runt 13 tusen efter skatten har dragits. Aldrig tjärnat mer än 6000~ på ett och samma lönemånad. Och den gången var då jag jobbade på Kallebäcks äldreboende för många år sedan.

Förstår inte riktigt hur jag kunde få det såhär bra som jag har det nu med allt. Ni som har följt min blogg och mina tidigare bloggar vet vad jag pratar om. Jag har haft flera hinder som dragit mig ner i djupa svackor men ändå har jag klarat mig. Jag måste vara stark, för jag vet människor som fått all sorts hjälp som t.ex Bupp osv.

Jag har allt jag önskat mig och försöker njuta varjedag. Kärleken av Caroline, flyttat hemifrån som jag längtat efter och jobb (dock inom Samhall, men det gör inget). Nu är det bara att tjärna pengar och spara till bl.a Thailand resan och en start på att ha då man skaffar barn som jag ser framemot.

Jag vet inte om jag har nämnt något om helgen men jag har busat med min kompis Annas barn Kasper. Och man blir så glad inombords med barn inärheten, jag känner så iaf. Har alltid gillat barn och barn mig, redan i mellan och högstadiet kom barn från lågstadiet och ville leka med mig på rasterna, men jag offra ju inte någon tid med dem såklart. Var ju med mina klasskamrater istället.

Aja hur som helst förstår ni nog att jag mår bra och att allt flyter på bra i mitt liv. Ser fram emot en ny vecka med lite mer tur.

Har ni tips om vart jag kan hitta plånböcker så kommentera gärna en rad. Förresten hade jag velat träffa en gammal klasskamrat som jag vet läser min blogg. Men det får kanske vänta lite :P för feg för att fråga. Nä nu ska jag av tåget och åka vidare till jobbet. Ha en bra dag allihopa!

(Skrivet 06.16).
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar