MapleStory Finger Point

måndag 4 juli 2011



Gjort två tvättstugor och runt 5-6 uppgångar. Börjar bli trött och lite hungrig men jag ska vänta tills klockan blir runt 12-13 och köpa mig en pizza. Åt det igår men pizza blir aldrig tråkigt att äta.

Vet inte hur kortet blev nu i inlägget men det är första gången jag mobil bloggar med kort i inlägget. Mina vanliga skor för en jävla massa pengar till höger, liknar de arbets skor jag har som då är till vänster på kortet.

Inatt medan Caroline somna som en stock i sängen, beslag tog jag hennes mobil och gjorde en sak. Hon märker nog det vid tolv tiden idag. Hoppas hon blir glad då, men det blir hon nog.

Förresten fick jag frågat om lönen som jag trodde skulle komma denna veckan pga att arbetskamrat sa det. Men så blir det inte riktigt, får den i slutet av denna månaden som jag trodde från början.

Hoppas dagen går fort idag :P
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar