MapleStory Finger Point

måndag 4 juli 2011

Gick 30cm ifrån mitt ex Angelica.

Jag slutade nu för en halvtimma sedan och när jag skulle till hållplatsen gick jag förbi mitt ex Angelica. Hon såg inte en dag äldre sedan jag sist såg henne.

Hon såg mig (nästan 100 på det) och jag såg att hon var nervös. Hade jag nog varit också om jag var hon eftersom hon spelade dubbelt och var otrogen. Men jag är inte arg eller sur för det. Var ju bara glad att bli av med henne annars hade jag inte vuxit så mycket som jag gjorde efter det.

Så läser du detta Angelica så är det lugnt. Kändes lite kul bara att gå förbi dig, var ju ett antal år sedan man såg dig sist om man inte räknar med i stan när jag satt på ett fik.

För övrigt är jag påväg hem och är helt slut idag, gjort mer än vad schemat visat. Men det är underbart att dagen leder mot sitt slut. En annan bra sak är att mitt nya bankkort har kommit nu, så jag hämtar det imorgon hos mamma.

Ska vila resten av resan nu så nu får det vara slut bloggat för idag.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar