MapleStory Finger Point

tisdag 5 juli 2011

Glädjetårar?

Igår kväll låg jag och tjejen och bara pratade om allt möjligt, var jätte skönt. Det som gjorde mig mest glad är att jag har påverkat flickvännen så hennes självförtroende. Tidigare var hon tvungen att göra saker så som alltid sminka sig eller gå promenader ensam (kul va?). Sedan har hon fått höra tråkiga saker också som gjort att hon känts nertryckt.

Men igår kom orden "Du har hjälpt mig, att tycka om mig själv mer." När jag fick höra det så fick jag glädje tårar för att jag lyckats ännu engång. Jag är duktig på att få den jag är tillsammans med ska må bra och få bättre självförtroende. Och det är ju ett tecken till mig själv att jag gör bra ifrån mig.


Idag är det inte så jätte mycket att göra på jobbet eftersom vi gjorde mycket igår som ska tas idag. Men då hinner jag åka till mamma och hämta mitt bankkort (det kom ju igår äntligen). Sedan är det ju dags att jaga efter en ny plånbok.

Nu ska jag vila resten av resan till Göteborg, åkte precis förbi stenkullen för er som vet vart det ligger.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar