MapleStory Finger Point

torsdag 21 juli 2011

Fick en lapp



Igår var det en bra dag fast jag var riktigt trött under dagen (efter min kebabrulle). Igår fick jag mitt första brev på adressen jag och Caroline bor på, det var från löneverket på samhall.

Tänkte att det var en lönespec. men så var det inte. De undrade varför jag inte varit och jobbat och om jag fortfarande är sjuk. Ska kolla idag om jag måste lämna in den eller om jag kan slänga den.

Längtar till helgen för att slippa gå upp så tidigt varje morgon och lägga mig helst vid åtta tiden. Jag funderar varje dag om att leta jobb på annat håll men det är svårt med den tiden jag har kvar på dagarna. Får ta helgen till lite sökande..

Hur som helst har jag sovit gott och när jag satte mig vid datorn låg det en lapp.

"Godmorgon älskade sambo, inatt innan mitt alarm gick igång så vakna jag och kunde inte somna om så jag titta på dig jätte länge (dagen innan prata vi om hur söta vi ser ut när vi sover). Längtar tills jag kommer hem så jag får krama och pussa massor med dig"

Blev såklart jätte glad och sedan åt vi frukost sen var det läggdags för Caroline och jag fick pussat henne hejdå. Och nu sitter man på tåget halvt sovande och kan nog vila lite över 5min tills jag är framme i Göteborg. Hej sålänge!
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. Gud så glad jag blir så fort jag läser din blogg. Att du har Caroline och att ni har det så bra, du har äntligen fått ett jobb och arbetar dig uppåt med dig själv :) så stolt över dig "lillebror" saknar dig massor! Kram Anna

    SvaraRadera