MapleStory Finger Point

onsdag 20 juli 2011

Vilken lyckad dag igår.

Det var rätt så jävligt med vissa uppgångar som jag kände på mig redan på morgonen innan jag börja jobba. Men det gick ganska snabbt ändå och en viss förvåning kom från kollegorna att jag kom tillbaks. Men de var glada och på gott humör.

Det var två nya ansikten också, fast de jobbar för Posiedon eller hur det nu stavas ^^ så det är inte riktigt mina nya arbetskamrater, men ändå lite (vi delar samma fikarum).

Efter jobbet cykla jag och Caroline till lassarettet för att jag skulle ordna ett sjukintyg till någon av mina handledare. Så det faktiskt finns papper på att jag varit hemma pga min halsfluss. Det blev lite omständigt men det löste sig för mig iaf. Blev jätte glad att turen för mig hade vänt och hoppas inte på fler tråkigheter nu på en snar framtid.

Jag köpte 12 liter läsk igår för 111kr också bara för att ha gott hemma :P sedan blev det lite mat, dusch och en halv film (den var rätt seg), till filmen åt vi chips och dipp för övrigt. Och nu när vi ändå är inne på godheter, så köpte jag en kebabrulle igår och blir en repris idag.

Älskar mitt liv med Caroline och njuter varje dag helt ärligt. Det är en sak man ska tänka på ofta tycker jag."Är jag nöjd med mitt liv, om inte fixa hindret".
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar