MapleStory Finger Point

tisdag 19 juli 2011

Länge sedan nu.

Idag är det tisdag såg jag på kalendern, alltså helt okej dag på jobbet idag förutom ett par sviniga uppgångar. Jaja nog om det

Sist jag blogga var jag riktigt dålig men blivit bättre med kåvepenin och bafusin som det har käkats bra med. Dock missat någon tablett på två utav kvällarna då man somnat för dagen. Jag har ungefär tre dagar kvar med pensilin och jag är nästan hundra på att jag inte kommer få bort svullnaden tills dess.

En dag i sänder så löser det sig nog.
Jag och Caroline gick förresten till polisen för att jag skulle skaffa mig ett nytt idkort, men de kunde inte göra det eftersom vi inte stod på samma adress i deras register fören dagen därpå (alltså igår). Så vi får åka till Göteborg på lördag och fixa det. Helst passen också när vi ändå är där.

Så tänkte jag iaf och nu orkar jag inte blogga mer. För övrigt är jag riktigt blöt ;) för det har regnat som fan i Alingsås.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. Gjorde det här med (igår då) men man trotsade regnet och åkte och hämtade ut efterlängtat körkort :)!

    SvaraRadera