MapleStory Finger Point

fredag 29 juli 2011

Fika med två tjejer ;)

Jag somna nästan sittande innan vi skulle bli körda till området vi städade på idag. Var riktigt trött och nu är jag lite piggare, har väll vaknat till nu. Har jobbat klart för idag och vi var klara vid drygt tolv tiden, skönt att sista dagen denna arbetsveckan är avklarad.

Tryckte i mig en kebabrulle precis men åt bara halva, pizzeria bägaren gör så stora måltider. Men hellre det än att man inte går runt mätt.



Ska gå och fixa nytt batteri strax tror jag. Han skulle ha 60 för jobbet och i en klockaffär tog de 100. Så det var nästan dubbla priset där, tur jag kollade runt först.

Sen blir det fika i Alingsås med två kvinnor ;) ska bli jätte trevligt.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar