MapleStory Finger Point

fredag 29 juli 2011

Äntligen fredag.

Morgonen har hittills gått jätte snabbt, gick upp kl fyra och nu sitter jag på tåget till Göteborg. Fick gjort mycket och även mysa med flickvännen innan jag lämnade henne.

Jag spelade ungefär 30min maplestory och känner hur kul det nu har blivit. Nu har faktiskt alla en chans att bli bra på spelet för att det har blivit lättare att gå upp i level. Idag skulle jag vilja ta minst två levelar (målet är 90 så fort som möjligt). Tror det är goda nyheter för vännen Tim som längtat efter att jag ska börja spela lite igen. Dock är det ju bara på helgerna jag har tiden eftersom jag då är ledig.

Men massa spelande blir det inte denna helgen för imorgon ska jag och sambon till Göteborg och fixa pass för kommande Thailand resan, fast jag ska fixa id först och främst. Sen blir det fika på stan med Carolines pappas tjej. Ah lite happening iaf.

Idag slutar jag en timme tidigare än vanligtvis och det är jätte skönt.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar