MapleStory Finger Point

torsdag 28 juli 2011

Tycker jag var riktigt duktig igår.

Nu är det torsdag och det betyder att det bara är idag och imorgon kvar. Sedan är det äntligen helg och man är ledig i två dagar.

När man städar och gör fint varje dag blir man väldigt trött på sedan fortsätta hemma sen. Men igår hade jag orket (brukar annars göra ett ryck då det är helg) till att köra ett race.

Det jag skrev igår att jag skulle göra blev typ gjort. Fortfarande lite rentvätt att plocka annars ser det rätt bra ut igen. Hur som helst blir det nog korta dagar idag och är nog klar vid tolv om kollegan har rätt. Men han har ju jobbat på området tre år, så han kan ju sin sak :)

En halvtimme innan jag slutade så ringde förresten min bror och ville kolla läget med mig osv. Kändes rätt bra time:ing för ofta har jag ingen ork till att prata i telefon när jag är dödstrött efter jobbet. Fick även en uppdatering på läget med hur det blivit med våran låssas mamma och vår sk pappa. Blir bara besviken på att allt har gått tillbaks som det gamla vanliga, men men. Hennes problem och hennes dåliga val, hon hade all uppbackning och hjälp hon kunde få. Men ändå väljer hon han igen, ah vad ska man säga.

Jaja, nu ska jag vila resten av tågresan. Förresten blir det Ao Nang 28nde december (Thailand) för typ 30 tusen, två veckor på hotell :)
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar