MapleStory Finger Point

onsdag 27 juli 2011

Siv 80~ dog.



Minns ni att jag skrev ett inlägg nu det sista att en dog. Denna satt uppe och jag tog ett kort som ni säkert ser, litar inte helt hundra på att blogga i mobilen ännu. Men hittills har det gått bra.

Idag har vi inte jobbat i stress och har bara tre uppgångar kvar. Det som är härligt är att det inte är trapphus/grundlig städning i dem. Utan bara entré/tillsyn som betyder för oss första våningen och ner till källardörren.

Satt precis ute en stund i den härliga solen men det gick inte att sitta speciellt länge innan svetten kom. Vi inom Samhall AB har ju svarta kläder på oss, eller ljusgul/orange för dem som har yttrerondering (plocka upp skräp ute på gatan/gårdarna/gräsplättar m.m.

Aja, splittrat inlägg men skit samma. Jag har iaf fått skrivit lite om dagen hittills. Känt för att vara duktig i två dagar nu men igår hände det inte mycket med de tankarna, men tur att jag har viljan till att vara det idag. Lite stökigt hemma så jag vill städa upp vid skrivbordet och plocka upp grejer på golvet och damma av hyllan i vardagsrummet tänkte jag. Caroline sa igår att hon skulle ta disken, så då får faktiskt jag också vara duktig.

Jaja, vill hem nu men det är drygt tre timmar kvar. Slutar ju alltid 15.45 på måndag till torsdag och slutar en timme tidigare varje fredag.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar