MapleStory Finger Point

onsdag 27 juli 2011

Det går hur bra som helst.

Denna veckan på jobbet hittills känns jätte bra och då syftar jag att dagarna går inte lika långsamt. På denna arbetsplatsen, så är det väldigt noga städning och det tar mycket längre tid att bli klar för dagen. Och det tycker jag är bra.

Innan kunde man vara klar vid 09.20 som det allra tidigaste. Då var man ju tvungen att sitta där tills 16.45 då man slutar för dagen. Visst kanske det blir mycket jobbigare och mer slitsamt men dagen går snabbare. Idag gissar jag på att det blir hård städning även idag och sen är onsdagen slut, bara två jobbdagar kvar sen då.

Helgen blir lite händelsefull trots allt. Det blir Göteborg för min och Carolines del, för vi tyckte fixa ID-kort för min del och även pass för oss båda på lördag. Sen blir det att träffa Susanne (Carolines pappas tjej) för en fika tror jag det blev sagt. Det hade blivit mer men mamma ska iväg, så att hälsa på dem blir ju inte av, men det kommer fler tåg.

Nu ska jag vila lite, tåget går i reducerad fart och kom även ett par minuter försent. Men det gör inget för jag har gott om tid på mig. Börjar ju 7 och nu är den strax efter 6.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar