MapleStory Finger Point

tisdag 26 juli 2011

En dog igår, såg dem bära bort kroppen.

Igår när jag städade ett kontor med min kollega så tog vi en liten pause när vi var klara. Då smällde det till och en gubbe höll sig för huvudet större delen av den tiden jag tittade bort. Det samlades massa av folk vid platsen men vi iaktog bara från avstånd och visste inte vad som hände. Vi trodde att någon hade krockat och att det var personen som satt på marken vid olycksplatsen som var skadad.

Men nu när jag slutade jobbet och jag skulle mot spårvagnen, så låg det begravningsljus och kransar av blommor. Blev lite chockad att någon faktiskt dog bara 200m bort. Personen som körde på honom/henne kommer nog aldrig glömma att han tog ett liv. Frågan är vems fel det var.

Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar