MapleStory Finger Point

måndag 25 juli 2011

Möjlighet till anställning kanske?

Dagen på det nya stället har funkat jätte bra även om det verkar vara samma arbets timmar man jobbar inom Samhall. Har ju nämnt innan att det är en del timmar per dag som man bara sitter av tiden men jag får mer och mer förståelse för det. Detta är ju ett arbetsföretag för personer med funktionshinder där det inte ska finnas stress pga en del anledningar.

Jag kom bra överens med min kollega och han gav mig många komplimanger om mitt sätt att arbeta (jag var duktig på att städa och lyssna på hans instruktioner). Han hade haft problem med två andra som varit där innan min tid på samhall. Så han sa att han gärna vill ha kvar mig efter mitt avtal är klart, så han ska be personalansvarig och chef om att anställa mig.

Ännu ett + i mitt liv som dyker upp och större chans att jag kan nå mina mål med mitt liv. Inkomst är ju prio ett för att komma någonstans. Resor man vill göra, unna sig grejer och inte känna oro för ekonomiska problem och senare ett familjeliv. Allt löser sig som jag brukar säga, bara man aldrig ger upp och kämpar även om det är jätte tufft.

"Varje hinder i livet gör dig starkare"

PS; nu 18.30 har Caroline bokat bio för oss, så snart ser vi Harry i 3D.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar