MapleStory Finger Point

måndag 1 augusti 2011

Drabbar det mig?

När jag åker till min arbetsplats, är jag alltid i tid. Jag är jätte noga med att passa avtalade tider och kommer hellre 30min tidigare än ett par minuter försent. Men nu sedan jag bytt arbetsplats där jag städar uppgångar, kontor och snart toaletter? Ah men iaf, sedan jag bytt arbetsplats så har jag stämplat in mig för sent för att min kollega kommit exakt i tid eller efter sju.

Jag frågade en samordnare om det påverkar mig förra veckan då vi stämpla in en timma efter (alltså klockan åtta istället för sju). Men det var lugnt, fast jag tror ändå i slutet att när de tittar på stämpelkorten så ser de förseningarna på mitt kort. En lösning är att jag med får nycklarna hit men det skulle jag inte få eftersom jag bara är vikarie än sålänge. Nu lämnar jag jobb ämnet och rubrikens titel.

Helgen var jätte trevlig med att bl.a fika med min gamla kompis Susanne, som inte är så gammal :P sedan åt vi god mat ute i Göteborg med min sambos pappas tjej efter vi fixade pass och id (1200kr gick åt där). Sen fick vi handlat lite till Thailandresan och igår åt vi tacos och såg en bra film.

Helgen var härlig och händelserik och nu är det ännu fem arbetsdagar kvar tills ny helg.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. Haha jag är likadan gällande tider och tycker de är skitjobbigt när man blir sen pga. andra eller får vänta. Men det är väl sånt man får ta ibland. Åker iväg på roadtrip imorgon som slutar i göteborg där vi möter upp min familj så de ska bli kul:) komma ifrån denna skithåla ett tag ;)

    SvaraRadera