MapleStory Finger Point

onsdag 3 augusti 2011

Sjuk?

La mig ganska sent igår men det var det värt. Men idag har jag varit jätte trött och inte alls med i spelet, kollegan skoja och skällde på mig med glimt i ögat. Jag greppa tag i min mopp (tänk inte snuskigt haha, ganska kul ordval om inte annat) och jag hade ingen kraft att använda den, haha detta kan misstolkas stort.

Jaja men jag tror jag har blivit förkyld hur som helst och det brukar bli så när jag har fläkt på mig medan jag sover. I natt hade jag både golvfläkten och bordsfläkten så jag får skylla mig själv.

Halva veckan har gått nu och bara två arbetsdagar kvar efter idag. Slutar om drygt en timma nu. Idag har det gått segt och vi var klara vid tolv tiden, radion och mobilen räddar mig på att fördriva tiden som tur är. Har precis lagt på med sambon och samtalet var på en timma och tio minuter om jag inte såg helt fel.

När jag landar i Alingsås blir det en tur i Alingsås för att hämta ut våra pass som har kommit och förhoppningsvis mitt idkort. Sen ska flickvännen skicka iväg ett paket till sin kompis och jag vet innehållet men kan inte avslöja vad det är för att mottagaren kanske kikar i min blogg, vad vet jag.

Nu ska jag sitta i soffan här i fika rummet och lyssna på radion tills jag slutar.

Kyss på min kvinna!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar