MapleStory Finger Point

torsdag 4 augusti 2011

Nästsista dagen.

Jag mobilblogga igår och jag tror jag skrev "hoppas jag inte blir sjuk nu, men jag tror jag är förkyld". Igårkväll fick jag huvudvärk och sambon/älsklingen hämtade en huvudvärkstablett, sen har vi näsan rinner som kranvatten. Hoppas denna dagen blir något bättre iaf.

Idag har jag verkligen ingen "badhairday", det stod perfekt när jag vakna. Så jag tog bara hårspray så det håller dagen ut, men det återstår att se. Idag blir det nog en tuff dag på jobbet med tanke på att jag inte är helt hundra och att området vi städar på inte är det bästa precis. Missbrukare och tillfälliga boenden för personer som precis åkt ut från olika fängelsen.

Förresten kom jag på en sak! Skulle ju hämta ut idkort och pass igår, men polisen hade stängt när vi kom dit. Men idag har de öppet till 19, så idag hinner jag iaf. Svårt ibland att inte kunna fixa saker för man jobbar från morgon till kväll typ.

Jaja ska vila nu på tågresan.
Kyss på Caroline för övrigt.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar