MapleStory Finger Point

tisdag 23 augusti 2011

Anställd äntligen!

Jag har undrat och tänk massor på hur det ska gå efter min vikarietid är slut men nu vet jag. Strax efter nio blev jag upphämtad på min arbetsplats för jag skulle till kontoret för att prata med en från arbetsförmedlingen. Visste ingenting tills samordnaren säger "Jag hörde att du fick jobbet" och blinka lite (typ som, grattis till anställning).

Blev så glad att det kom en glädjetår och jag fick därefter skriva på nytt anställningsavtal tror jag det var. Så nu är man anställd tills jag hittar något annat jobb ;) och den första som fick reda på detta var ju såklart Caroline även om jag visste att hon sov.

Hade tänkt lura henne men hon hörde att jag hade fått jobbet, så hon blev jätte glad. Nu behöver jag inte oroa mig längre och kan sova lugnt. Två inkomster och lyckliga är vi till max även om det händer tråkiga saker som gör än ledsen. Fick trösta Caroline på morgonen för det hände en olycka inatt men det är sånt som händer, hon blev jätte glad att jag finns för att trösta och att jag gör henne glad så snabbt.

Nä nu ska jag ringa sambon!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar