MapleStory Finger Point

måndag 22 augusti 2011

Anställning?

Det känns jobbigt att gå runt och veta att min sista dag som anställd vikarie är på fredag (stå still då?). Men jag fick höra att det nu är två som slutat självmant utan att ha jobbat klar sina månader. Det betyder att chansen för att bli anställd ökar för min del.

Jag fick också höra att en samordnare trodde att de kommer anställa mig och att jag gör inte min sista dag på fredag. Så Det lät ju inte fel heller, även om jag inte har några förväntningar på att fortsätta ha en lön. Så jag intalar mig själv som arbetslös efter denna veckans slut. Chefen som jag har nämnt tidigare är tillbaks idag och kommer att befinna sig på sitt kontor även på torsdag. Då kommer jag ringa honom och fråga om han vet, kanske då vet jag svaret om hur det blir.

// Känns väldigt jobbigt som ni säkert förstår.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar