MapleStory Finger Point

fredag 19 augusti 2011

Bra & dåligt

Det känns som det var ett tag sedan jag blogga men det har inte hänt så mycket undertiden jag var hemma och varit "sjuk". Att ha magsmärta kallar jag inte sjuk men har ändå varit sjukskriven ett par dagar.

Jag har inte haft någon smärta på två dagar nu men min mage är krånglig och inte helt återställd. Jag borde få svar på mitt senaste prov snart men jag tror inte visar något som tur är.

Något som är roligt är att jag och Caroline kan köpa tv och tv-spel nu när lönen kommer. Jag har velat ha 42" tums tv sedan 2 år tillbaks men inte haft råd. Nu har vi ju två löner och kan köpa massa grejer, som är jätte roligt ;)

Helgen blir det kalas för en liten figur vid namnet Jacob som är Carolines brors son, mys med Carolines katt Sessan och kanske bio också. Men får se hur det blir :P
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar