MapleStory Finger Point

torsdag 11 augusti 2011

Två nyheter som jag anser är positiva.

Läste precis i Metro att den bästa glassen är tillbaks, jag fick ett stort leende och glädje känslan spred sig snabbt. Så många har klagat på GB via mail, skrev brev och startat facebook grupper om att vi vill ha tillbaks våran favorit. Glassen heter Magnum Dubble Caramel och jag känner ett behov utav att sluka en snart.

Andra nyheten är att alla samordnare på Samhall AB har sagt nu att de vill ha mig kvar och att de borde anställa mig. Det gjorde mig väldigt lättad att höra från de som sitter under chefen. Så när de ska prata igenom vilka som får stanna så har jag väldigt bra omdöme från alla. Så det är ganska säkert att jag får fortsätta men det visar sig.

Har jobbat klart för idag och saknar min sambo. Vill bara hålla om henne för det blir inte mycket per dag man hinner träffas när man jobbar heltid.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar