MapleStory Finger Point

onsdag 30 november 2011

Liten uppdatering

IMAG0771 IMAG0777

Sedan jag bloggade sist har det hänt en del och jag har inte haft någon lust att skriva av mig av mitt liv.
Kan ta en uppdatering om vad som har hänt senast och vad som kommer hända framöver. Korten ovanför är
ett på sambon Caroline och ett kort på mig (väntade på att tvätten skulle vara klar på jobbet).

IMAG0780 IMAG0787

Jag inskaffade mig ett av dem bästa spelen genom tiderna även om jag inte har kommit speciellt långt ännu.
The Elder Scrolls V: Skyrim för er som anser bilden är otydlig haha. Sedan ett kvitto från kvällen då jag förlova
mig med Caroline (vi såg även Immortals på kvällen i Göteborg).

"Kan jag få min väska” säger Caroline och vi är på väg att gå från El Corazon, men istället gav jag över asken
med ringarna. Hon blev röd som en tomat om kinderna och man såg att hon blev väldigt glad över vad vi hade
bestämt. Vi hade planerat våran förlovning sedan ett par månader innan osv.

IMAG0793

Caroline åkte till IKEA i måndags och köpte ett nytt databord som delvis jag var med och bestämde.
Men jag hade ingen bild i huvudet hur det skulle se ut, så jag bara litade på att hon hade tänkt ut rätt,
med mått, stil och allt som hör till då man inskaffar nya möbler till hemmet. Och ännu engång har hon
lyckats så det ser väldigt snyggt ut. Jag själv blev chockad över hur fint det faktiskt blev, hade inte kunnat
komma på det själv. Så det är skönt att vi har en designer här hemma haha.

Livet leker som sagt och jag ska snart köpa mig en spel laptop som kommer kosta en del.
Men har man pengar och man vill ha något, såklart man ska köpa det då. Nästa år blir det ju som sagt
inte så mycket man kan unna sig med, eftersom jag ska börja spara till Thailand resan som kommer bli
av någon gång runt jul (eftersom det är bäst att åka ungefär då). Min bror kom med ett förslag angående
resan om att åka tillsammans men jag sa bara “Jao vi kan väll fundera på det, är ju ett tag kvar som sagt”.
Men vi får se hur det blir och hur jag och Caroline vill lägga upp det. Vi har en del önske planer på vad vi
skulle vilja göra där iaf under de två veckorna vi kommer bo på hotell osv.

Jag hade velat åka en del båt och gärna se exotiska djur som inte finns här i Skandinavien osv.
Caroline sa att ett måste är att vi måste rida på elefanter och det vill nog jag också göra, även om det
verkar läskigt. Så enorma djur jadu, det återstår och se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar